Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

BOSS Bottled Eau de Parfum: az a férfi lehetsz, aki vagy

BOSS Bottled Eau de Parfum: az a férfi lehetsz, aki vagy

 

A mai férfiakat a BOSS az új, BOSS Bottled Eau de Parfum illattal arra biztatja, hogy osszák meg egymással, mi motiválja őket, milyen szenvedélyeknek hódolnak, milyen értékekben hisznek, és hogyan igyekeznek megvalósítani céljaikat és álmaikat.

Gondolkodtál már azon, hogy mi tesz téged azzá, aki vagy? Ma az önmegvalósításnak számtalan módja lehet. Így minden férfinak megvan a lehetősége arra, hogy azzá váljon, amivé szeretne. Az önmegvalósítás felé vezető úton feltáruló lehetőségek, kihívások és döntések mind a férfiak személyes történetét gazdagítják. Ezt testesíti meg a BOSS Bottled illatcsalád új tagja, a BOSS Bottled Eau de Parfum illat, és ezt tükrözi a parfümről indított reklámkampány is.

Chris Hemsworth, a BOSS Bottled arca igazi mai férfi

A kampány arca, a BOSS Bottled nagykövete, Chris Hemsworth a modern és sokoldalú „Man of Today”, „igazi mai férfi” ideált képviseli. Az ausztrál színész számára fontos, hogy életében egyensúlyban legyenek a szakmai sikerek, a családi értékek és a társadalmi szerepvállalás. Miközben filmes karrierjét építi, odaadó férj és családapa, hódol fitnesz szenvedélyének, és személyesen támogat vadonélő állatok védelmével és egészségmegőrzéssel kapcsolatos karitatív kezdeményezéseket.

Mindig is magaménak éreztem a BOSS Man of Today kampány által közvetített értékeket: mi írjuk saját történetünket, és fontos, hogy hűek maradjunk önmagunkhoz és ne más döntse el helyettünk, hogy számunkra mi a siker” – mondja Chris Hemsworth. Eltökéltsége és energiája, ahogy élete minden pillanatát igyekszik maximálisan megélni, miközben a saját útját járja, nemcsak rendkívül inspiráló, hanem azt az üzenetet is közvetíti, hogy minden férfi lehet „Man of Today”, vagyis mai, modern férfi.

 

A kampányfilm is a ma emberét mutatja meg

A számos díjjal jutalmazott rendező, James Gray New York-i környezetbe helyezte a Hugo Boss reklámfilm főszereplőjét. A metropolisz nem csak díszlet, a város utcáin vagy otthon, az irodában, a falak között is él, a mindennapjait éli meg a férfi. A hely lehetne a világ bármely városa, nagyvárosa.

Chris Hemsworth a kampányfilmen mindenhol, mindig a következő napját tervezi, fizikailag és mentálisan is arra készül, hogy egy újabb lépéssel közelebb jusson céljai megvalósításához. Ahogy reggelente kilép a falak közül, a nagyvilágba, amely tele van lehetőségekkel, azt üzeni nekünk: „Minden nap egy új lehetőséget jelent, ragadd meg!”. A jelenetek vizuális dialógust teremtenek a férfi belső és külső világa között.

A kampányhoz készült fotósorozat is ezt az érzést és atmoszférát közvetíti. A híres divatfotós Craig McDean képein a várost és az Eau de Parfum és az Eau de Toilette illatokhoz kapcsolja - a fókuszban Chris áll, mellette az üvegek, a háttérben pedig New-York sziluettje sejlik fel.

 

Modern férfihoz illő intenzív illat

És hogy milyen az új BOSS Bottled Eau de Parfum? Kifinomult, fás-fűszeres kompozíció, Honorine Blanc mesterparfümőr alkotása. A BOSS Bottled meleg és vibráló jegyeit új, intenzív árnyalattal gazdagítja.

Az alma és a bergamott ellenpólusa a feketebors esszencia, kontrasztjuk felébreszti az érzékeket. Az illat szívének fűszeres világa gesztenye, kardamom és fahéj olajjal bontakozik ki, majd az alapjegyeknél a sötét vetiver fű és a pézsma bőrös és füstös utóérzetet hagy a bőrön.

Erő és elegancia tökéletes egyensúlya jellemzi a nemes illatkompozíciót. Lendületes, ambíciózus férfiaknak alkották meg, akik készen állnak arra, hogy a szembejövő kihívásokkal megbirkózzanak.

Az exkluzív forrásból származó, magas koncentrációban adagolt természetes hatóanyagokat különleges eljárással nyerték ki, így állították össze a rendkívül egyedi, luxus hatást keltő, modern illatot.

Az ikonikus BOSS Bottled illatüveg tartalma szürkés, némi meleg gesztenyés árnyalattal vegyítve, ami hűen tükrözi az Eau de Parfum határozottan férfias tónusát. Az aranyszínű kupak a palack elegáns dísze.

 

És téged mi tesz azzá, aki vagy? Mi a te történeted?

Az októberben induló inspiráló #ManOfToday Stories projekt támogatja majd a kampányt. A kezdeményezés nyomán a világ különböző részein élő férfiak hallathatják a hangjukat, és beszélhetnek arról, mit is jelent mai modern férfinak lenni, mennyiféle jelentéssel bír ez a fogalom.

A BOSS Parfums filmes tanulmányokat folytató fiatal tehetségeket karol fel öt nagyvárosban a Föld különböző pontjain, és arra kéri a diákokat, hogy egy-egy, különleges történeteket felvillantó fejezetet alkossanak celebek, influenszerek, vagy éppen a saját helyi közösségük tagjainak szerepeltetésével. A megszólaltatott férfiak azt mesélik el, mi teszi őket azzá, akik: milyen igazságok rejlenek eddigi életútjuk mögött, ők személyesen hogyan értelmezik a sikert és az önmegvalósítást.

Az elkészült tartalmakat a közösségi oldalakon osztják majd meg és a felhasználókat arra buzdítják, kapcsolódjanak be ők is, árulják el, mit jelent számukra férfinak lenni 2020-ban, és hogyan látják a jövőjüket.

Te is az a férfi lehetsz, aki vagy!

Itt találod a többi BOSS Bottled parfümöt.

Tartalomhoz tartozó címkék: parfüm