Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

A legnépszerűbb koreai kozmetikumok a lovebrands-en

A legnépszerűbb koreai kozmetikumok a lovebrands-en

Érdekel mi a koreai nők gyönyörű, fiatalos bőrének a titka? Mond az neked valamit, hogy K Beauty? Most felfedjük a titkot!

 

A K-Beauty egy gyűjtőfogalom. A dél-koreai bőrápolás, szépségápolási kezelések, rutinok, életmód, stb. összefoglaló neve. Az elmúlt néhány évben a koreai kultúra hulláma végigsöpört a világon, szinte minden területen felbukkantak: zene, film, divat, gasztronómia, szépségápolás.

A koreai nőkről köztudott, hogy már generációk óta nagy figyelmet fordítanak a bőrük ápolására, amelynek szemmel látható hatása is van: többségük éveket, akár évtizedeket tudnak letagadni korukból.

Jelentős időt és pénzt fektetnek kozmetikumokba és szépségápolási termékekbe, hogy gondoskodjanak bőrükről. A cél a puha, sima, egészségesen ragyogó, fiatalos bőr. Egyes források a koreai hölgyeknek tulajdonítják a híres, többlépcsős arcápolási rendszer „feltalálását”.

Akárhogy is legyen, a tény az tény, a többségüknek irigylésreméltóan szép bőre van. Nem csak fotókon szép, nem csak az ezer filterrel felpimpelt Instagram képen, hanem a valós életben is. Valami titkuk biztosan van. Nem kellett hozzá sok idő, hogy elhangozzon az evidens kérdés a nyugati féltekén: „Mit kennek magukra a koreai nők, hogy ilyen szép és egészséges a bőrük?” 

A válasz a jó minőségű alapanyagokban és a helyes rutinokban keresendő. Na meg abban, hogy nem égetik szét a bőrüket a napon vagy szoláriumokban. Ne feledd, a nap sugarai lehet jólesően cirógatnak, de nagyobb mennyiségben a bőröd ellenségei! Az öregedés bőrön jelentkező jeleinek többségéért a napsütéssel együtt járó UV sugarak a felelősek!

Már egy ideje mi is szemeztünk a koreai márkákkal, de idő kellett hozzá, hogy a rengeteg gyártó és termék közül kiválasszuk azokat, amelyeket nem csak a hype kapott fel, hanem valós értéket képviselnek. Átnéztünk jó pár gyártót a márka értékrendje, a termékek minősége, és a globális vásárlói visszajelzések alapján, és az alábbi négyre esett a választásunk (első körben).
 

COSRX

A COSRX-et 2013-ban alapították kis koreai bőrápoló márkaként, maroknyi termékkel és nagy célokkal. 2014-re a COSRX termékei már a nemzetközi bőrápoló közösségben is egyre nagyobb figyelmet kaptak, ahogy a vásárlók elkezdtek kézzelfogható eredményekről beszámolni az online csatornákon. A koreai bőrápoló blogok mind a COSRX-ről beszéltek, és a márka érzékelhetően egyre népszerűbb lett Koreán kívül is.

Az alapító, Sang Hun Jun, nem csak a business lehetőségét látta a márka elindításában, hanem megoldást saját bőrproblémájára is. Fiatal kora óta küzdött az érzékeny bőrrel, és a piacon elérhető bőrápolási termékek között nem találta meg a „nagy Ő-t”. A lehetőségek hiánya miatt döntött úgy, hogy olyan bőrápoló termékek fejlesztésébe vág bele, amelyek hatékonyak, és az érzékeny bőrűek is használhatják. 

A COSRX neve is utal a magas minőségre való törekvésre: a Cosmetics + Rx (vényköteles) kombinációja. A márka szlogenje: Expecting Tomorrow.  Azért választotta ezt az alapító, mert „az irritált bőrt enyhítő bőrbarát összetevőkkel egy szebb holnapot szeretnénk biztosítani vásárlóinknak”. 


A márka központi weboldalán található, több forrásból származó termékértékelések jó képet festenek a pozitív tapasztalatokról. 

Cosrx koreai kozmetikumok értékelések
 (Értékelések helyzetképe 2022.03.31-én. Forrás: https://www.cosrx.com/pages/reviews)

 

 

PYUNKANG YUL

PYUNKANG YUL koreai kozmetikumok

A népszerű Pyunkang Yul bőrápoló márkát a híres Pyunkang Oriental Medicine Clinic indította útjára, amely jól ismert az atópiás bőrbetegségek hagyományos koreai összetevőkkel történő kezeléséről.

A márka küldetése a bőr védelme, amit úgy kívánnak elérni, hogy eltávolítanak minden felesleges összetevőt a termékeikből, és csak a szükséges és hatékony elemekre összpontosítanak. A Pyunkang Yul eltávolítja az összes töltőanyagot, amely megtalálható a legtöbb bőrápoló és szépségápolási termékek összetevőlistáján. Termékeik többsége illatmentes, és nem tartalmaz textúrafokozókat. 

A gyártó állat- és környezetbarát is, mivel teljesen elkerüli az állatokon végzett kísérleteket, valamint a túlzott mértékű műanyagok használatát. 

Visszatérve az egyszerű bőrápolás ígéretéhez, a márka fő célja a hidratálás, valamint a bőr olaj- és nedvességegyensúlyának fenntartása, ami elengedhetetlen az egészséges bőr eléréséhez. 

A márka oldalán található vásárlói visszajelzések alapján elmondható, hogy a túlnyomó többség nagyon pozitívnak ítélte meg a termékek kipróbálását.

Pyunkang Yul termékértékelések
 (Értékelések helyzetképe 2022.03.31-én. Forrás: https://pyunkangyul.us/pages/review)

 

 

BENTON

Benton koreai kozmetikumok

A 2011-ben alapított Benton kozmetikai márka a CLEAN BEAUTY mozgalom egyik jelentős képviselője. Nagy hangsúlyt fektetnek az összetevőkre és az eredményközpontú bőrápolási megoldásokra. A méhméreg- és csiga mucin termékeikről híres márkát egyesek a koreai bőrápolás megtestesítőjeként emlegetik. 

A Benton márkanév mögött egy történet húzódik meg – a „Benjamin Button különös esete” című film ihlette, amelyben Benjamin, a főszereplő idővel fiatalodik. A márka célja, hogy a Benton termékek egészséges módon segítsenek elérni a fiatalos, ragyogó arcbőrt, nem pedig potenciálisan káros, átmeneti kezelésekkel.

Miért válaszd a Benton termékeket?
Mert a Benton:

  • hisz a Clean Beauty fontosságában és hatékonyságában,
  • elkerüli a káros összetevőket,
  • nem tesztel állatokon és hangsúlyt fektet a környezetvédelemre.

  Benton koreai kozmetikumok claimek

 

 

 

PURITO

Purito koreai kozmetikumok

A „Purito” név a „purify” szót és a „to” kínai karaktert egyesíti, amely egy utalás a vállalat biztonságos és tiszta termékek iránti elkötelezettségére. A Dél-Koreában alapított márka arra törekszik, hogy biztonságos, jó minőségű összetevőket használjon a termékek gyártása során, valamint a lehető legkörnyezetbarátabb anyagokat használják a csomagoláshoz.

A Purito alapítóit inspirálta a koreai kozmetikumok iránti fokozott nemzetközi érdeklődés, de nem másolni szerették volna a sikeres márkák stratégiáját. Azt látták, hogy számos kozmetikai cég nagyobb hangsúlyt fektet a designra és marketing aktivitásokra, mint a minőségi összetevőkre és környezetbarát csomagolóanyagokra. Úgy döntöttek, hogy az ő márkájuk nem ezt az utat fogja követni. 

A márka meglapítása óta jelentős erőfeszítéseket tettek a Clean Beauty mozgalomért, az állatkísérlet mentes termékfejlesztés népszerűsítéséért, a környezetbarát gyártási technológiák használatáért.

  • Teljesen elkerülik az állatkísérleteket. A PURITO a nyereség egy részét a Best Friend Animal Society-nek adományozza.
  • Termékeik többsége vegán. Semmilyen állati eredetű alapanyagot nem használnak. Ide értve az állati melléktermékeket is, mint például a méz és a méhviasz.
  • Gondoskodnak arról, hogy csak a leghatékonyabb, legszükségesebb alapanyagokból készítsék termékeiket, amelyek mindegyike megfelelt saját kutatólaboruk biztonsági előírásainak. 
  • Termékei EWG Green Level tanúsítvánnyal rendelkeznek.
  • Termékeik többsége újrahasznosított és újrahasznosítható csomagolásba kerül. 
  • Ahol csak lehetséges, a fenntarthatóságot tartják szemelőt. Ez igaz az alapanyagok beszerzésére is. A PURITO a nyereség egy részét a KFEM-nek (Koreai Környezetvédelmi Mozgalom) adományozza.

 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: arcápolás bőr fényvédelem