Megbízható webshop a lovebrands.hu? Biztosan megkapom a rendelésem?
Igen.
Több év alatt több tízezer sikeresen kézbesített rendelés van mögöttünk. Stabil vállalkozás vagyunk. Számunkra a legfontosabb, hogy vásárlóink elégedettek legyenek mind a termékekkel, mind pedig a kiszolgálással.
Eredetiek a webshopban rendelhető termékek?
Igen, minden termékünkre 100% eredetiség garanciát vállalunk!
Mikor kapom meg a rendelésem?
Nagyjából így lehet kalkulálni:- GLS: Rendelés napja + 1-2 munkanap
- FoxPost: Rendelés napja + 2-4 munkanap
Amennyiben fontos, hogy minél hamarabb megkapd a rendelésed, úgy válaszd a GLS-t.
Az esetek többségében igaz, hogy amennyiben 12:00-ig leadod a rendelésed, és a GLS-t választod, akkor a következő munkanapon már kézbesítésre kerül. Ebben lehet egy nap eltérés a hirtelen megnövekvő rendelések száma miatt.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
A Barion rendszerén keresztül bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel.
Milyen típusú bankkártyával lehet fizetni a webáruházban?
Elfogadjuk a Visa, a Visa Electron, a Master Card, a Maestro és az American Express kártyákat.
Mit kell tennem, ha a rendelésemről nem kapok visszaigazoló e-mailt?
Javasoljuk, hogy ellenőrizd a spam/levélszemét mappádat. Ha ott sem találod az értesítést, akkor kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@lovebrands.hu email címen.
Tudok rendelni telefonon/emailen/faxon keresztül?
Nem, rendelés csak a webáruházunkból online lehetséges.
Változtatni szeretnék a rendelésemen. Mit tehetek?
A rendelés leadása után annak tartalmán sajnos nem áll módunkban változtatni!
Kérjük, ezt vedd figyelembe a rendeléshez járó ajándék/parfümminta esetén is, ne felejtsd el a kosárban az "Ajándék kiválasztása" gombbal hozzáadni a rendelésedhez!
Ha módosítani szeretnél a rendelésed részletein (szállítási/számlázási cím, elérhetőség), vagy esetleg törölni szeretnéd a rendelésedet, akkor kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A rendelés módosítását a leadott rendelés időpontjától függően tudjuk megtenni.
Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett a rendelt termékkel?
Amennyiben nem tetszik a termék, amit rendeltél és a termék nem volt használva, úgy minden probléma nélkül 14 napon belül visszaküldheted számunkra. Kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@lovebrands.hu email címen.
Amennyiben a csomagom sérült, vagy hiányos mit tehetek?
Fontos, hogy házhozszállítás esetén, amint átveszed a csomagot a futártól, ellenőrizd az épségét és a tartalmát. Ha erre nincs mód, mert nem te vetted át, vagy csomagpontra való szállítást kértél, akkor 3 napon belül jelenteni kell a GLS számára az alábbi telefonszámon: +36 29 88 66 50.