Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Illatos csomag – Hugo Boss Alive! Most meglepetés kedvezménnyel minden rendeléshez!
Itt jársz: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Szállítási információk

Mennyi a szállítási idő?

24-48 óra. Ha munkanapon délig beérkezik a rendelésed, akkor 1 munkanapon belül, tehát másnapra kiszállítjuk a csomagodat. Ha 12:00 után adod le a rendelést, akkor 2 munkanapon belül biztosítjuk a szállítást. A péntek 12:00 utáni és a hétvégi rendeléseket kedden szállítjuk. Ünnepnapokon leadott rendelést az azt követő 2. munkanapon szállítjuk ki.

Mennyi a szállítási költség?

9.990 Ft feletti rendelés esetén ingyenes! 6490 Ft alatt a GLS házhozszállítás és a GLS csomagpontra való szállítás 990 Ft. 6.495 Ft és 9.990 Ft között pedig 690 Ft.

Melyik cég szállítja ki a rendelésemet?

Termékeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki.

Hogyan követhetem a csomagom státuszát?

A rendelés leadása után azonnal értesítünk a sikeres megrendelésről. Amint átadtuk a csomagodat a futárnak, küldünk egy emailt az elektronikus számlával mellékelve, amelyben megtalálod a GLS csomagszámodat is.

 

Fizetési információk

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A Barion rendszerén keresztül bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel. De 5.000 Ft alatti rendelés esetén csak a bankkártyás fizetés lehetséges.

Milyen típusú bankkártyával lehet fizetni a webáruházban?

Elfogadjuk a Visa, a Visa Electron, a Master Card, a Maestro és az American Express kártyákat.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Bármely bank, melyek a fentiekben felsorolt kártyákat kibocsátja.

Van a webshopban minimális vásárlási összeg?

Igen, 3.000 Ft minimum kosárértéket el kell érnie a rendelésednek ahhoz, hogy le tudd adni. 5.000 Ft alatti rendelés esetén csak bankkártyával tudsz fizetni a Barion rendszerén keresztül.

A végösszeg tartalmazza az Áfát?

Igen, de külön feltüntetjük a rendelésed nettó, áfa nélküli árát is.

 

Rendelési folyamattal kapcsolatos információk

Hogyan adhatok le rendelést?

Regisztrációval, vagy regisztráció nélkül. Érdemes regisztrálni, mert ennek a lépésnek köszönhetően a többi vásárlásod alkalmával nem kell újra megadnod a szállítási adataidat. Ezután válogass termékeink közül a részletes szűrő rendszerünk segítségével, vagy írd be a szabad szavas keresőbe a keresett termék nevét (nem kell pontos megnevezés). Helyezd be a kiválasztott termékeket a virtuális kosaradba és, ha befejezted a vásárlást, akkor nyomd meg a 'pénztár' gombot. Itt attól függően, hogy regisztráltál-e vagy sem a lépéseken haladj végig, add meg a kívánt szállítási és fizetési módot. A sikeres megrendelésről emailben értesítünk. 

Mit kell tennem, ha a rendelésemről nem kapok visszaigazoló e-mailt?

Javasoljuk, hogy ellenőrizd a spam/levélszemét mappádat. Ha ott sem találod az értesítést, akkor kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Munkanapokon reggel 9 és délután 5 óra között a +36 30 158 5862-es telefonszámon, vagy az info@lovebrands.hu email címen.

Regisztrálnom kell ahhoz, hogy vásárolhassak?

Nem, regisztráció nélkül is tudsz webáruházunkból vásárolni. De amennyiben regisztrálsz és feliratkozol hírlevelünkre úgy biztos, hogy nem maradsz le a kedvezményeinkről és az újdonságainkról!

Tudok rendelni telefonon/emailen/faxon keresztül?

Nem, rendelés csak a webáruházunkból online lehetséges.

Adott terméket keresek, hogyan lássak hozzá?

A fenti menüsorban található szabad szavas keresőbe írd be a termék teljes, vagy részleges nevét. 

Nincs készleten az a termék, amit szeretnék megvenni. Mit lehet tenni?

Átmeneti készlet hiány esetén az 'értesítés' gombra kattintva, értesülünk az érdeklődésedről. Amint a termék újra elérhető lesz emailen fogunk tájékoztatni. 

 

Elállási joggal, termékszavatossággal kapcsolatos információk

Változtatni szeretnék a rendelésemen. Mit tehetek?

Ha módosítani szeretnél a rendelésed részletein (szállítási/számlázási cím, elérhetőség), a csomag tartalmán, esetleg törölni szeretnéd a rendelésedet, akkor kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Munkanapokon reggel 9 és délután 5 óra között a +36 30 158 5862-es telefonszámon, vagy az info@lovebrands.hu email címen. A rendelés módosítását a leadott rendelés időpontjától függően tudjuk megtenni. 

Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett a rendelt termékkel?

Amennyiben nem tetszik a termék, amit rendeltél és a termék nem volt használva, úgy minden probléma nélkül 14 napon belül visszaküldheted számunkra. Kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Munkanapokon reggel 9 és délután 5 óra között a +36 30 158 5862-es telefonszámon, vagy az info@lovebrands.hu email címen. Amint egyeztettétek a részleteket, megrendeljük számodra a futárt, amelynek a költségét a pénz visszafizetésekor levonjuk. 

Amennyiben a csomagom sérült, vagy hiányos mit tehetek?

Fontos, hogy házhozszállítás esetén, amint átveszed a csomagot a futártól, ellenőrizd az épségét és a tartalmát. Ha erre nincs mód, mert nem te vetted át, vagy csomagpontra való szállítást kértél, akkor 3 napon belül jelenteni kell a GLS számára az alábbi telefonszámon: +36 29 88 66 50.

Eredetiek a wbshopban rendelhető termékek?

Igen, minden termékünkre 100% eredetiség garanciát vállalunk, mert mint hivatalos magyarországi forgalmazó minden terméket a gyártóktól közvetlenül vásárolunk.