Szállítási információk
Mennyi a szállítási idő?
24-48 óra. Ha munkanapon délig beérkezik a rendelésed, akkor 1 munkanapon belül, tehát másnapra kiszállítjuk a csomagodat. Ha 12:00 után adod le a rendelést, akkor 2 munkanapon belül biztosítjuk a szállítást. A péntek 12:00 utáni és a hétvégi rendeléseket kedden szállítjuk. Ünnepnapokon leadott rendelést az azt követő 2. munkanapon szállítjuk ki.
Mennyi a szállítási költség?
20.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes! 20.000 Ft alatt a GLS házhozszállítás és a GLS csomagpontra való szállítás 990 Ft.
Melyik cég szállítja ki a rendelésemet?
Termékeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki.
Hogyan követhetem a csomagom státuszát?
A rendelés leadása után azonnal értesítünk a sikeres megrendelésről. Amint átadtuk a csomagodat a futárnak, küldünk egy emailt az elektronikus számlával mellékelve, amelyben megtalálod a GLS csomagszámodat is.
Fizetési információk
Milyen fizetési módok közül választhatok?
A Barion vagy SimplePay rendszerén keresztül bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel.
Milyen típusú bankkártyával lehet fizetni a webáruházban?
Elfogadjuk a Visa, a Visa Electron, a Master Card, a Maestro és az American Express kártyákat.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Bármely bank, melyek a fentiekben felsorolt kártyákat kibocsátja.
Van a webshopban minimális vásárlási összeg?
Igen, 5.000 Ft minimum kosárértéket el kell érnie a rendelésednek ahhoz, hogy le tudd adni.
A végösszeg tartalmazza az Áfát?
Igen, de külön feltüntetjük a rendelésed nettó, áfa nélküli árát is.
Rendelési folyamattal kapcsolatos információk
Hogyan adhatok le rendelést?
Regisztrációval, vagy regisztráció nélkül. Érdemes regisztrálni, mert ennek a lépésnek köszönhetően a többi vásárlásod alkalmával nem kell újra megadnod a szállítási adataidat. Ezután válogass termékeink közül a részletes szűrő rendszerünk segítségével, vagy írd be a szabad szavas keresőbe a keresett termék nevét (nem kell pontos megnevezés). Helyezd be a kiválasztott termékeket a virtuális kosaradba és, ha befejezted a vásárlást, akkor nyomd meg a 'pénztár' gombot. Itt attól függően, hogy regisztráltál-e vagy sem a lépéseken haladj végig, add meg a kívánt szállítási és fizetési módot. A sikeres megrendelésről emailben értesítünk.
Mit kell tennem, ha a rendelésemről nem kapok visszaigazoló e-mailt?
Javasoljuk, hogy ellenőrizd a spam/levélszemét mappádat. Ha ott sem találod az értesítést, akkor kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@lovebrands.hu email címen.
Regisztrálnom kell ahhoz, hogy vásárolhassak?
Nem, regisztráció nélkül is tudsz webáruházunkból vásárolni. De amennyiben regisztrálsz és feliratkozol hírlevelünkre úgy biztos, hogy nem maradsz le a kedvezményeinkről és az újdonságainkról!
Tudok rendelni telefonon/emailen/faxon keresztül?
Nem, rendelés csak a webáruházunkból online lehetséges.
Adott terméket keresek, hogyan lássak hozzá?
A fenti menüsorban található szabad szavas keresőbe írd be a termék teljes, vagy részleges nevét.
Nincs készleten az a termék, amit szeretnék megvenni. Mit lehet tenni?
Átmeneti készlet hiány esetén az 'értesítés' gombra kattintva, értesülünk az érdeklődésedről. Amint a termék újra elérhető lesz emailen fogunk tájékoztatni.
Elállási joggal, termékszavatossággal kapcsolatos információk
Változtatni szeretnék a rendelésemen. Mit tehetek?
A rendelés leadása után annak tartalmán sajnos nem áll módunkban változtatni! Kérjük, ezt vedd figyelembe a rendeléshez járó ajándék/parfümminta esetén is, ne felejtsd el a kosárban az "Ajándék kiválasztása" gombbal hozzáadni a rendelésedhez!
Ha módosítani szeretnél a rendelésed részletein (szállítási/számlázási cím, elérhetőség), vagy esetleg törölni szeretnéd a rendelésedet, akkor kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Munkanapokon reggel 9 és délután 5 óra között a +36 30 158 5863-as telefonszámon, vagy az info@lovebrands.hu email címen. A rendelés módosítását a leadott rendelés időpontjától függően tudjuk megtenni.
Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett a rendelt termékkel?
Amennyiben nem tetszik a termék, amit rendeltél és a termék nem volt használva, úgy minden probléma nélkül 14 napon belül visszaküldheted számunkra. Kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Munkanapokon reggel 9 és délután 5 óra között a +36 30 158 5863-as telefonszámon, vagy az info@lovebrands.hu email címen.
Amennyiben a csomagom sérült, vagy hiányos mit tehetek?
Fontos, hogy házhozszállítás esetén, amint átveszed a csomagot a futártól, ellenőrizd az épségét és a tartalmát. Ha erre nincs mód, mert nem te vetted át, vagy csomagpontra való szállítást kértél, akkor 3 napon belül jelenteni kell a GLS számára az alábbi telefonszámon: +36 29 88 66 50.
Eredetiek a webshopban rendelhető termékek?
Igen, minden termékünkre 100% eredetiség garanciát vállalunk, mert mint hivatalos magyarországi forgalmazó minden terméket a gyártóktól közvetlenül vásárolunk.