Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu
Kategóriák / Termékek

Lovebrands Ügyfélszolgálat

Lovebrands Ügyfélszolgálat

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGE

Ügyfélszolgálatunk online áll rendelkezésedre.

Kollégáink Magyarországon, magyar nyelven dolgoznak, így bátran kérdezhetsz, nem egy chatbot-al fogsz reménytelen köröket futni.

 

Az ügyfélszolgálatot munkaidőben tudod elérni:

  • Hétfőtől csütörtökig: 9:00 - 17:30
  • Pénteken: 9:00 - 15:000

 

EMAILBEN

info@lovebrands.hu

 

TELEFONON

+36 30 158 5863


(Ha valamiért nem vennénk fel a telefont ne aggódj, biztos lehetsz benne, hogy vissza fogunk hívni.)

 


 

GYAKORI KÉRDÉSEK

 

Mikor kapom meg a rendelésem?

Attól függ, mikor adtad le a rendelésed, és milyen szállítási szolgáltatást választottál.

Raktárunkban minden nap jönnek a futárszolgálatok, minden nap van csomagfeltétel, így rövid határidővel tudjuk rendelésedet eljuttatni hozzád!

  • A nálunk elérhető leggyorsabb kézbesítési szolgáltatás a GLS. Azt akár már a rendelés másnapján kiszállítják. Legrosszabb esetben rendelés napja + 2 nap.
  • A FoxPost egy költséghatékonyabb szolgáltatás, de nagyjából egy nappal tovább tart a kiszállítás, mint a GLS-nél.

 

Mit csináljak, ha megsérült egy termék a csomagban?

Készíts róla egy fotót, és a helyzet leírásával, kérlek írd meg ügyfélszolgálatunknak: info@lovebrands.hu

Ügyfélszolgálatos kollégáink tájékoztatni fognak a megoldásról.

 

Nem jó terméket rendeltem, nem tetszik, vissza küldhetem?

Természetesen, az online vásárlásokra vonatkozó 14 napos elállási jog él.

Emailben jelezd ügyfélszolgálatunknak az elállás igényét, és tájékoztatni fognak a következő lépésekről.

Fontos tudnivaló:

  • Csak bontatlan, hibátlan állapotú terméket veszünk vissza
  • A visszaküldés költsége a vásárlóé

 

Van lehetőség átutalással fizetni?

Sajnos nem megoldható.

Online bankkártyával, vagy utánvéttel tudod kifizetni a rendelésed.