ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGE
Ügyfélszolgálatunk online áll rendelkezésedre.
Kollégáink Magyarországon, magyar nyelven dolgoznak, így bátran kérdezhetsz, nem egy chatbot-al fogsz reménytelen köröket futni.
Az ügyfélszolgálatot munkaidőben tudod elérni:
- Hétfőtől csütörtökig: 9:00 - 17:30
- Pénteken: 9:00 - 15:000
EMAILBEN
info@lovebrands.hu
TELEFONON
+36 30 158 5863
(Ha valamiért nem vennénk fel a telefont ne aggódj, biztos lehetsz benne, hogy vissza fogunk hívni.)
GYAKORI KÉRDÉSEK
Mikor kapom meg a rendelésem?
Attól függ, mikor adtad le a rendelésed, és milyen szállítási szolgáltatást választottál.
Raktárunkban minden nap jönnek a futárszolgálatok, minden nap van csomagfeltétel, így rövid határidővel tudjuk rendelésedet eljuttatni hozzád!
- A nálunk elérhető leggyorsabb kézbesítési szolgáltatás a GLS. Azt akár már a rendelés másnapján kiszállítják. Legrosszabb esetben rendelés napja + 2 nap.
- A FoxPost egy költséghatékonyabb szolgáltatás, de nagyjából egy nappal tovább tart a kiszállítás, mint a GLS-nél.
Mit csináljak, ha megsérült egy termék a csomagban?
Készíts róla egy fotót, és a helyzet leírásával, kérlek írd meg ügyfélszolgálatunknak: info@lovebrands.hu
Ügyfélszolgálatos kollégáink tájékoztatni fognak a megoldásról.
Nem jó terméket rendeltem, nem tetszik, vissza küldhetem?
Természetesen, az online vásárlásokra vonatkozó 14 napos elállási jog él.
Emailben jelezd ügyfélszolgálatunknak az elállás igényét, és tájékoztatni fognak a következő lépésekről.
Fontos tudnivaló:
- Csak bontatlan, hibátlan állapotú terméket veszünk vissza
- A visszaküldés költsége a vásárlóé
Van lehetőség átutalással fizetni?
Sajnos nem megoldható.
Online bankkártyával, vagy utánvéttel tudod kifizetni a rendelésed.